Google skutr
BlueBoard.cz

Panel videa(Scooter Customshow 2008)

Loading...

Novinky 2.5.2008

Tak sem zase hodim nejake mix info o svete scooteru :)

Panel videa:
Muzete zhlednout Scooter Customshow 2008 ktera se konala v breznu tohoto roku pro ty kteri potrebuji inspiraci idealni videjko :) Pokud vam video nestaci :::ZDE::: a :::ZDE::: se muzete podivat na fotografie z vystavy pro lepsi prostudovani luxusnich kousku :)

Novinky:
Ktere jiste brzo zasahnou nas CZ trh. A podle me jiz dnes si je muzete predobeednat napr. u Ondry na www.scooter-tuning.cz
Pro nase AC(vzduchem chlazene) skutriky firma Motorforce udelala novy 70ccm Racing valec(Motoforce Racing 70cc) Ktery pri spravnem nastaveni a setupu muze dosahovat az uctyhodnych 12-15 koniku na zadnim kole. Coz je na AC skvely vykon a dosahl stejnych hodnot jako jeho konkurecni Stage6 Racing 70cc(AC) ktery by mel mit 11-15 koniku na zadnim kole. Uvidime tedy casem jaka bude realita a srovnani :) Valec vychazi na 125Euro coz je v prepoctu 3125Kc otazka jaka bude cena v CR a vyplati se nakup oproti S6.

Dalsi vcelku atypicky dil pro nakup je kostra pro Drag special ktery zacina byt cim dal vice oblibenejsi. Cena je vcelku zavratna 999Euro coz je 24975Kc. Pro nekoho sikovnejsiho kdo vladne svareckou je to jiste nepochopitelny nakup ale cela kostra vazi pouze 6kg a je z lehkych slitin.
Pokud je nekdo nespokojen s vyzazi sveho skutru a stale nevi co a jak. Mam pro neho reseni! Na sa.com se objevily jedinecne zbarveni plastu pro Yamahu Aerox a to v designu armadniho zbarveni. Takze pokud se chcete priblizit k virtual tuningu ktery je o par prispevku nize matee jedinecnou moznost a to za 465Euro coz je 11625Kc :)
Technika:
Trocha technicke moudrosti(slozeni) o Karburatoru z dob davno minulych naleznete na obrazku prevzateho z technickych knizek.

A dalsi trocha technickeho moudra prevzateho z tistenych ČMN:
Rezonanční tlumič aneb Proč má dvoutakt tlustý výfuk
Svod u dvoutaktu plní tak trochu funkcni ventilů, které tam chybí. Směs jde z karburátoru pod píst ke klikové hřídeli a při pohybu pístu do dolní úvratě se přesunuje přes přepouštěcí kanály do spalovací komory, jenže v ten samý moment spálená směs putuje přes výfukový kanál ven a bere s sebou i část čerstvé směsi(to je také důvod, proč dvoutakt není tak efektivní při spalování jako čtyřtakt). Právě v tento moment nastupuje rezonanční výfuk. Při prudkém úniku spalin ven se tvoří frekvenční vlny. Směs jde z úzké do široké oblasti výfuku (tlumič), který se opět zužuje. Všechny frekvenční vlny, respektive spaliny, se prostě při takové rychlosti nevejdou do úzkého konce výfuku, odrážejí se zpátky a tím tlačí čerstvou směs zpět do spalocího prostoru. Tím se docílí lepšího plnění válce a s ním i vyššího výkonu. Kdyby měl výfuk pro dvoutakt tvar svodu čtyřtaktu, výkon by rapidně klesl.

A ja jen dodam peknou animaci ktera toto tvrzeni doklada :)

Racing:
Ondra uvolnil videjko z treningu na trati Vysoke Myto. Neni co vic dodavat..pouze zavidet :) .. by ST Racing

video
Pro stahnuti :::ZDE:::


Historie:
Nedalo mi to a opet zde davam moje oblibene videjko o mopedu :-D Nyni netreba stahovat ale staci pouze pustit jako na youtube.
video
Pro stahnuti je stale :::ZDE:::

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

naucil hodne

Jirka řekl(a)...

Taky koukám že tu máte hezký mašinky. http://profil.lide.cz/Ostrava-Stodolni/o-mne/ Jirka

 
optimalizace PageRank.cz Český toplist nejlepších stránek skutr .: EM-LINKS :.